Returnare Produse

Daca aveti o problema cu un produs, care nu a fost rezolvata de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzari, ati putea fi capabil de a returna produsul la noi. Primul pas este de a completa acest formular Returnari.

Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si va vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

1. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. Kalva Solutions SRL.

2. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. Kalva Solutions S.R.L.

S.C. Kalva Solutions S.R.L. va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original, cat si copie dupa buletinul persoanei pe care a fost facuta factura.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele originale trebuie mentinute intacte
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, si care contin materii prime se va proceda conform prevederilor legii in vigoare, dupa cum urmeaza: "

Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse confectionate la comanda dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid". Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, S.C. Kalva Solutions SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.)

Informatii Comanda

Nume:*
Prenume:*
E-Mail:*
Telefon:*
ID Comanda:*
Data Comanda:

Informatii Produs & Motivul Returnari

Nume Produs:*
Cod Produs:*
Cantitate:

Motivul Returnari:*

Produsul este Deschis:

Defecte sau alte Detalii:

Introdu codul in casuta urmatoare:

Copyright © 2017 maivis.ro . Toate drepturile rezervate.                                                                                                         Website creat de APACHEMEDIA

Viziteaza site-ul Maivis.ro pe ShopMania